Frakt og levering

Skruvat.no subsidierer fraktkostnadene for kundene. Vi har valgt å ha en fast fraktkostnad for hvert land for å gjøre det enkelt for deg å beregne totalprisen for bestillingen din. Vi samarbeider med Posten, DPD, PostNord Logistics, Bring og GLS for våre europeiske leveranser. Vi bruker PostNord Logistics som fraktselskap til Norge. Varene blir da sendt til nærmeste Mypack utleveringssted i forhold til postnummeret. Utleveringsstedet kan for eksempel være en matbutikk. Hvis det ikke finnes et mypack utleveringssted i nærheten av ditt postnummer, kan PostNord Logistics noen ganger velge å sende pakken videre til NO Posten. Pakken blir da sendt til nærmeste postkontor. Klikk på linken for å finne nærmeste Mypack utleveringsted: http://www.postnordlogistics.no/minside/PLUS?ChangeLanguageID=no Taste inn postnummer for å få informasjon om nærmeste utleveringsted.

Fraktkostnader

Vi tilbyr forbrukere og bedrifter en fast fraktpris om 95 nok inkl mva & toll for frakt uansett vekt, størrelse eller antall pakker i ordren (Gjelder ikke dekk). Den faste prisen varierer dock fra land til land. Les mer om fraktkostnadene for ditt land her.

Leveringstid

For hvert produkt på Skruvat.no kan du se om produktet er på lager eller ikke. Leveringstiden for et produkt på lager er avhengig av hvilket land du bestiller fra og kan ta mellom 1 og 5 dager. Produkter på bestilling får vi inn til vårt lager innen 3–10 dager etter at du har lagt inn bestillingen. De fleste produktene har vi på lager, men levering av en bestilling starter først når alle bestilte produkter er på lager. Leveringstiden er basert på når vi får produktet inn på vårt lager. Les mer om leveringstider for ditt land her.

DELLEVERANSE

Alle varene som finnes på lager sendes med valgte fraktmåte. De varer som vi må bestille hjem til oss sendes når samtlige restorerte varer har kommet til vårt lager. Kostnaden for å få ordren dellevert er dobble frasktprisen.

Private pakker og bedriftspakker

Levering til forbrukere og bedrifter går direkte til et utleveringsssted i nærheten av der du bor, uten varsel. Det er legitimasjonsplikt for å få ut Mypack i Norge. Dvs at legitimasjon alltid må vises, dersom du henter for en annen person må du ha med: advisering, egen legitimasjon og den du henter ut sin legitimasjon.

Leveranse hjemme

Pakken leveres til mottagerens dør på dagtid. Om motageren ikke er hjemme, fraktes pakken tilbake til terminalen og mottageren aviseres. Man kan da selv velge om man vil hente på terminal eller ha det utkjørt igjen.

Sporing gjennom pakkenummer

Du kan spore pakken ved hjelp av pakkenummeret. Når du legger inn bestilling, mottar du en ordrebekreftelse via e-post. Deretter mottar du e-post som bekrefter at pakken er pakket og et identifikasjonsnummer/pakkenummer. Ved hjelp av dette nummeret kan du spore pakken på nettsiden til vår logistikkpartner.